کلید موفقیت بازاریابی چریکی، هنر توجه کردن است و باید بطور دائمی در جریان همه نوع اطلاعات از جمله روزنامه مجلات، رادیو، تلویزیون، رقبا و ... قرار گرفت.
بازاریابی چریکی که از آن بعنوان بازاریابی بدون هزینه نام برده می شودنوعی از برنامه های بازاریابی است که در آن سعی می شود ترویجانی بر پایه خلاقیت و برخلاف عرف متداول انجام شود
که د ارای حداکثر بازده ممکن این بازاریابی همانگومه از نام آن پیداست مانند چریکیها که از حرکات نامتعارف و نامنظمی چون کمین، خرابکاری حملات و حرکات تعجب آمیز استفاده می کنند از
حرکات مشابه در صنعت بازاریابی استفاده می کنند. و با ترویجات و حرکات خود مخاطبان را متعجب و به خود جذب می نماید. در واقع این نوع بازاریابی با هزینه ای که برای ترویج و تبلیغ می کند
حداکثر توجه و احساسات مشتری را در مقایسه با بازاریابی سنتی برمی انگیزد و باعث می شود تا تبلیغات عمیقاً به یاد مشتری بماند.
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0